15 Kasım 2008 Cumartesi

Steve the bubbles

Iron Maiden ile tanıştığımda 86 senesiydi sanırım. Ortaokula yeni başlamıştım. The number of the beast albümüydü ilk kasetim.Kaset kapağında Eddie'yi bayaa bir incelediğimi hatırlıyorum. Kaset dönerken sıra The number of the beast'e geldiğinde önce ulvi bir ses duydum "Woe to You Oh Earth and Seafor the Devil sends the beast with wrath"...mevzuyu anlamaya çalışırken Bruce abimizin sesini duyup akabinde clive abimizin hi-hat girişine müteakiben "metalci" olmuştum bile:) 10 kere dinlemişimdir bu şarkıyı ilk seferde geri sarıp sarıp.Davulu seçmemde Clive Burr'ün etkisi olmuştur.Şarkının babası Steve Harris tabiiki benim içinde "Top Boy"du.Bass gitarının üstündeki "West Ham" logosu çok janjanlı duruyordu.Steve Harris sıkı bir WestHam taraftarı olmasından öte WestHam ile antremana çıkmak için zamanında teklif bile almış.
Dört kardeşin en büyüğü ve ailesinin tek erkek çocuğuydu. Babası kamyon şöförü, annesi ev hanımıydı. Müzikten önceki tutkusu spordu. Futbol, kriket ve tenis meraklısı olan Steve Harris okul yıllarında profesyonel futbolcu olmayı hayal ediyordu. 9 yaşında gittiği bir West Ham United-Newcastle United maçından sonra fanatik bir West Ham taraftarı oldu. Sonraki yedi yıl boyunca futbol Harris'in hayatının odak noktası haline geldi. Ortaokul yıllarında okul takımında ve Baeumont Youth adındaki yerel takımda futbol oynamaya başladı. Ağırlıklı olarak kanatlarda oynadıysa da santrhaf ve kalecilik dışındaki tüm pozisyonlarda yeraldı. Çok geçmeden yerel bir yetenek avcısı olan Wally St. Pier'in dikkatini çekti ve onun aracılığıyla 14 yaşında West Ham ile antremanlara çıkması için teklif aldı. Ancak yoğun antrenman programı yüzünden bir süre sonra profesyonel bir futbolcu olmanın çok fazla fedakarlık gerektirdiğini farkederek 15 yaşında futbolu bıraktı.
kaynak:vikipedi

Hiç yorum yok: