17 Şubat 2009 Salı

Aslında

Kayseri'de sendika üyeleri İsrail'in Filistin'de yaptığı saldırılara dikkat çekmek amacıyla Alman diktatör Adolf Hitler'in ruhuna helva dağıttı.Türk Eğitim-Sen Kayseri Şubesi üyeleri, İsrail'in Filistin'de gerçekleştirdiği saldırılara ilginç bir şekilde tepki gösterdi. Cumhuriyet meydanında Azerbaycan Özgürlük Anıtı önünde gerçekleştirilen eylemde sendika üyeleri "İkinci Dünya Savaşı'nda Yahudileri katleden Hitler'in yaptıkları İsrail'in yaptıklarının yanında az kalırmış" diyerek Hitler'in ruhuna helva dağıttı.Kar yağışı altında gerçekleştirilen eylemde konuşan Şube Başkanı Ali İhsan Öztürk, esprili bir şekilde İsrail'i protesto ederek, "Dün bir rüya gördüm; rüyamda Hitler Bey, "sizler beni hep başkalarının gözü ile tanıdınız. Haydi, ben kötü biri, kötü şeyler yapmış olabilirim. Ancak Fransa'nın Cezayir'de, Çin'in Doğu Türkistan'da, Yankilerin Amerika'da, Rusların Kafkaslarda, Ermenilerin Karabağ'da, Bush'un Irakta, Şaron'un Filistin'de yaptıkları karşısında benimki devede kulak kalır. Bunlar yaptıkları her katliamda kasıtlı olarak benim adımı öne sürüp kendilerini masum göstermeye çalıştılar. Sizler de bu propagandaya kandınız ve günahımı aldınız. Sizlere hakkımı helal etmiyorum. Ancak bir yolla helal edebilirim; Kayseri Cumhuriyet Meydanı'nda ruhuma helva dağıtırsanız." ifadelerini kullandı.

Enteresan bir kafa....Büyük saçmalamış diyebilimiyim...Bilemedim :)

Hiç yorum yok: