27 Nisan 2009 Pazartesi

Green Street Hooligans 2

Hayatımda seyrettiğim, bakın hayatımda diyorum istisnasız en ama en kötü film...Yani o kadar kötü ki yazacak kötü bir cümle bile bulamıyorum...Bu kadar boş bu kadar boktan bu kadar kötü bir film daha izlemedim.Filmin uzaktan yakından ilkiyle alakası yok...Hapishane'de geçiyor ve en alakasız yerlerde mahkumlar sürekli birbirine giriyor...Yani daha kötüsünü izlemedim...Sakın diyorum...Biz İngiliz sinemasını adam bilirdik bu film İngiliz sinemasının yüz hatta ikiyüz karasıdır...Küfür edecem zor tutuyorum...10 üzerinden 0 veriyorum 0...

2 yorum:

EBelener dedi ki...

yahu ilki çok iyiydi.İnsanın west ham ın deplasman maçlarına gidesi geliyordu.Nasıl bu kadar kötü olabilmiş ki? Hiç mi futbolla taraftarlıkla alaksı yok?

gala dedi ki...

Dostum ilkiyle en ufak alakası yok...cezaevinde başlıyo muhabbet...bir şekilde birileri birbirine sürekli giriyor...2-3 south london aksanı akabinde bir anda yine birbirlerine giriyorlar ...ne konu var ne senaryo var ne oyuncu var...ne West Ham muhabbeti ve millwall ne başka bişi...ama iyi de oldu hayatımda en seyrettiğim en kötü film dedikleri anda artık tereddütsüz cevabım var