1 Aralık 2008 Pazartesi

Bahattin abi ile bahse varmısın


654 Aarhus – Odense
Odense son 6 maçtır kaybetmiyor. Deplasmanda da 5G-1B-1M lik bir seri yakalamışlar. 14 atmış 8 yemiş. Aarhus’ ta ilginçtir ki evinde 5G-1B-1M yapmış.
11 atmış 8 yemiş. Son 4 maçtır evinde yenilmiyor. Odense 2nci Aarhus ise 7nci sırada. Haftanın bu son Danimarka ligi maçında Odense kazanırsa 2 puan fark ile lider olacak.
Odense daha kaliteli bir ekip fakat Aarhus’ ta evinde iyi. Bana göre öncelikli ihtimal beraberlik, sonra Odense.

655 Manisaspor - Karşıyaka
Bu karşıyaka beni 2 hafta önce yatırdı. Ve ben maçı izledim hiç beğenmedim çünkü işbitirici forvetleri yok hepsi sanki Güiza!
Kafadaki 4 takımın puanı 26 olmuş, bu durumda Manisa alırsa 3 puan fark yapar. Ayrıca evindeki son 6 maçta yenilmediler. Akşam banko Manisa.

656 Porto – Academica
Porto Şampiyonlar Ligi dolayısıyla ligden çok koptu oran düşük ama garanti. Academica’ nın da henüz deplasmanda bırakın galibiyeti golü yok! Porto rahat kazanıp üst sıralara devam eder.

661 Fsv Frankfurt – Mainz
Fsv Frankfurt sonuncu Mainz ise lider ve kazanması halinde 2nci ile arasındaki puan farkını 4’ e çıkartıp yerini sağlamlaştıracak. Zaten içerde dışarda farketmiyor Mainz için. Ligi domine ediyorlar. En zayıf halka Frankfurt’ un gözünün yaşına bakmazlar.

662 Lens – Sedan
Fransız ligleri, özellikle de 2. lig maçlarını görünce tüylerim diken diken oluyor. Ama yine tutamıyorum kendimi. 2nci sıradaki Strasbuorg Cuma günü kuponlarımızı rezil etti. Ancak Lens farklı Sedan’ ı yenip yoluna devam eder.

Evet 5 maçta oran 11,5 daha ne olsun!
İsteyen Liverpool ve Benfica’ yı da ekleyim kuponu 13,86’ ya çekebilir.

1 yorum:

Tuner dedi ki...

655 Manisaspor - Karşıyaka
Bu karşıyaka beni 2 hafta önce yatırdı. Ve ben maçı izledim hiç beğenmedim çünkü işbitirici forvetleri yok hepsi sanki Güiza!
Kafadaki 4 takımın puanı 26 olmuş, bu durumda Manisa alırsa 3 puan fark yapar. Ayrıca evindeki son 6 maçta yenilmediler. Akşam banko Manisa.

ne oldu Bahattin arı mı soktu???