2 Aralık 2008 Salı

Liverpool vs Westham

Hayatımda seyrettiğim en güzel 0-0'lık maçlardandı.Maç pazartesi günü normal bir lig maçı.Tribünler full,WestHam tarafı'da dahil olmak üzere.Beraberlik de Liverpool'u lider yapmaya yetiyor.90 dakika ben yoruldum adamlar yorulmadı.Bellamy LFC'den intikam alırcasına inanılmaz savaştı ve ilk yarı öyle bir şut çıkardı ki ben koltukta geri gittim.Maçın son 20 dakikasında nefes almadım.Xabi Alonso soldan 60 mt çapraz pas atıyor Gerard'a ,o sağdan kesiyor 35 mt sol çaprazdan Babel'in önüne;herşey milimetrik...Maçın görüntülerine link'ten mutlaka bakın.Sıradan bir lig maçı ,hemde pazartesi günü, ama tribündeki adam "sendromdayım" diyerek maça gelmemezlik etmiyor,sahadaki adamlar "pazartesi maçmı olur lan" diyerek konsantre olamamazlık yapmıyorlar.Biz burada sadece masturbasyon yapıp kendimizi kısır döngü içinde kandırırken adamlar bambaşka kafalardalar...Maç 0-0 alınan keyife bak...Arayı çok açtılar,canım çok sıkılıyor...
http://soccereview.blogspot.com/2008/11/liverpool-vs-west-ham-highlights-video.html

Hiç yorum yok: