12 Aralık 2008 Cuma

Gençlerbirliği vs Galatasaray

Varyasyonlarla dolu bir takım oldu Galatasaray.Özellikle Benfica maçından beri sahadaki varyeteler çok keyif veriyor.PES oynarken L1+X yardımıyla yapılan duvar paslarının daha iyisini sahada görünce bir Galatasaray'lı olarak neşeleniyorum.Lincoln'de kaptanlık güzel duruyor,o sorumluluğu benimsemiş.Attığı gole inanamadım."Futbolda zamanlama" dersinde okutulacak cinsten.Maça Mehmet Güven ile başlayınca Skibbe'ye "yapma be hoca" dedim ama M.Güven beni utandırdı;harika top oynadı.Topal ve özellikle Barış böyle takımda demirbaşa yürür.Nonda'yı çok anlayamadım....Vasattı yine neden bilmiyorum ama geçen sene topu alıp dikine giden adam harmanlamaya başladı,geriye paslar ,paralelli...Mehmet Yıldız'ı Baros'un yanına alıp koyarsak gol rekoruna yürür bu takım;keza ortalığı karıştıran boğa gibi M.Yıldız Galatasaray'a inanılmaz faydalı olabilir.
Gençlerbirliği'nde oynayan James Troisi'yi beğendim.İtalyan baba ve Yunanlı anneden olan Troisi New Castle'dan Gençler'e gelmiş.Gelecek maçlarda daha dikkat edeceğim bu çocuğa(http://www.jamestroisi.net/)
Son sözüm taraftar'a...Hıncal'ı haklı çıkartırcasına kötüydü.Maçın seyrine göre bu işi ne zaman hakkıyla yapacağız gerçekten çok merak ediyorum.İlk yarı tam saha bastığımız dakikalarda, "cimbombomum benim biricik ......" söylemek ve bunu 10 dak.devam ettirmek ultras'ın kimyasına aykırı...

Hiç yorum yok: