23 Nisan 2009 Perşembe

Obama Aldatmacası

Biraz yürüyüş, bikaç iş ,vs derken uzun süredir uğramadığım film aldığım dükkandaydım gene...Nedense pazar gibi geliyordu bana bugün...perşembe olduğunu hatırlayıp kaç haftasonumu evde geçirmediğimi düşünüp filmlere abandım...Kısa süre önce Türkiye'ye ziyarete gelen Obama ile ilgili bişi geçti elime. "The Obama Deception" ...Obama Aldatmacası diye de çevirebiliriz aslında...Herkesin aksine zerre kadar güven vermiyordu bu adam bana...Aslında yakışıklı,iyi konuşan,güven verici bakan ,duyarlı gibi gözüken bu adama değil arkasındaki güçlereydi şüphem...Bush gibi bir gerizekalıdan sonra bir anda herkesin kurtarıcı olarak gördüğü ,Cosby show'dan çıkar gibi evlerimize giren bu sempatik adam nieydi...Eve gelip filmi seyrettiğimde dönen filmin aynı ,oyuncularının farklı olduğunu daha net gördüm...Seyredin ve seyrettirin...

edit: Videoyu silenlere selam olsun...buyrun burdan deneyin;
http://divxevi.org/showthread.php?t=252079
Unutmayın; korku korkaktır...üzerine gidince kaçar

4 yorum:

robotomoto dedi ki...

Bunu okumanızı rica ediyorum.
http://suphecimelek.wordpress.com/2009/03/17/alex-jones-ve-komplo-teorileri/

gala dedi ki...

mrb jimmy,

öncelikle seyretmeni rica ediyorum...dilersen üzeride tekrar konuşalım...sıralamış olduğu iddaaların hepsi son derece mantıklı ;)

robotomoto dedi ki...

tamamdır :) haftasonu seyredicem.

gala dedi ki...

Videoyu silenlere selam olsun...buyrun burdan deneyin;

http://divxevi.org/showthread.php?t=252079

Unutmayın; korku korkaktır...üzerine gidince kaçar;