21 Nisan 2009 Salı

Adamlar "uzay" olmuş hacım



Hava değişikliği fena çarptı...Birkaç saat uyku kendime getirse de yeterli değildi tam...Alarm çaldı sivas-fener maçıyla başlayalım dedim...Malum ilaçlardan bira vs yok, can da çok çekmiyor aslında.

Muhtemelen Bülent futbolcularına Liverpool-Chelsea maçını izletip "90 dakika böyle oynamanızı" istiyorum demiş.Bu kafa zaten sivas'ın formasına bile yansımıştı.Sivas sadece koştu...Bilinçsizce,kombine olmayan ataklarla koştu durdu.Karşısında öyle bir fener vardı ki ,top oynamak nedir bilincine varsalar farka giderdi maç.Fener bu seneyi kafasında öyle bir bitirmiş ki yatsın kalksın sivas'ın haybeye cahil futboluna dua etsin...2 senedir dediğimi iddaa ve tekrar ediyorum.Bu bilinçsiz futbol ile sivas ne şampiyon olacak ne de kupayı alacak...Tamam takım koşuyor,hırslı,70 dk birşeyler yapmak için çabalıyor ama topu olumlu kullanmayı bilmedikten sonra bu iş olmayacak...Sivas'a bir futbol vizyoneri gerek...Kim olur bu bilemem ama vizyoner biri sivas'ın havasını çok değiştirebilir...TD yada başkandan bahsetmiyorum...Kenarda oturacak bir vizyoner...

Theraflu sağolsun ;gözleri tam kapatacaktık ki Liverpool-Arsenal PL maçına bakalım dedim.Baktım ve diyorum ki bu artık delilik....Bildiğimiz delilik...4-4 bitti maç...Klişelere girmek istemiyorum ama bu lig beni klişeye zorluyor ve çok da iyi yapıyor...90+1 de atılan goller,90+3'de verilen cevaplar....Buna ben kelime bulmakta zorlanıyor ve Hamburg maçından sonra kafamda biten futbol zevkini geri getirmek için seneye başvurmayı ciddi olarak düşündüğüm mevzu hakkında bişiler yazmak istiyorum;

LFC ,2008-2009 sezonu için KOP kombinesi 525 pound,yani yaklaşık 1.260 TL , erken rez için uygulanan fiyat ise 488 pound yani 1.170 TL civarında.Dün seyretmiş olduğumuz maçlar benzeri "uzay" futboluna ayıracağınız bütçe 1.260 TL...
5 maçlık kombolarda mevcut.150 pounddan başlıyor fiyatlar...O derece... http://www.liverpoolfc.tv/tickets/season.htm

Bize gelirsek, rakamlar geçen seneki ile aynı.Galatasaray kapalısı için rakam 1300-1400 TL ...yani KOP tribününden biraz daha pahalı (!)...Tamam hastasıyız Cimbomum evet ...12 senedir kombine kart alırım,öncesinde bilet vs...Ama artık bir şeylerden sıkıldım.....hala içimdeki Cimbom aşkı bambaşka o ayrı...Ama kardeşim böyle bir tesise,böyle futbola bu rakamları ödemek artık beni sıkmaya başladı...Galatasaray'ın kötü top oynaması vs de değil mevzuu, karsısındaki takımlar da takım değil, hiç zevk vermiyor oynanan futbol...
Dünkü maç ile ilgili olarak en güzel yorumu arkadaşım yaptı..."Adamlar uzay olmuş hacım" dedi...gerçekten uzay futbolu bile değil,uzayın ta kendisi olmuşlar...Onlar aya biz yaya klişesi ile de bitirelim mevzuuyu...

Hiç yorum yok: