28 Kasım 2008 Cuma

Şaşı bak şaşır

3 neticeli oyunlar, Fatih Terim'in dediği gibi "everything is something happened"dır.Yani her an herşey olabilir gibi birşey.Futbol'da olmaması anlaşılamaz şeylerden biri ,kendi sahanda kaleye isabetli şutunun sıfır olması.Gol olup olmaması önemli değil ,gol başka bir tartışma konusu.
13 sene Hakan gibi bir forvet'e katlanarak bağışıklık sistemini güçlendirmiş bir taraftar olarak gol'ün olmamasına takılmıyorum.Kaleye nasıl isabetli şut çıkmaz oraya takılıyorum.Kendi evinde Metallica'nın gol pozisyonu'nun senden fazla olmasına takılıyorum.Topa sahip olma 58'e 42 lehimize ama kaleye şutumuz yok."Al gülüm ver gülüm"tabir ettiğimiz sistem.Yada "top benden bi gitsinde sorumluluğa gerek yok şimdi böyle güzel sakin sakin" kafası.Yenilmeyi anlarım,kaleye isabetli şutun olmamasını anlayamam.Bu takımın tek bir eksikliği var; "deli".Takımda "deli" yok.Takımı ateşleyecek gaza getirecek ,sahada sapıtacak bir deli yok...Aslında var da sakat.Bildiğiniz üzere ,Hasan Şaş takımın delisi ...Saha içinde gözleri döne döne koşacak bir Hasan dün afyon yutmuşlara kahve rolü üstlenirdi.Acil sahalara dönsün yada biri "sahada sapıtacak deli" rolünü üstlensin.
Velhasıl,akşam maçtan döndüm televizyon'da böyle bir tablo gördüm.Şaşımı bakıyorum dedim,şaşırdım...

Hiç yorum yok: