24 Kasım 2008 Pazartesi

Misafir tribün

Blog takipçilerinden biri olan ve her zaman fikirlerine değer verdiğim Serhat dostum'da sonunda pes ederek içini dökmüş... Ah Hakan Eyüp Sultan sabırlı çocuğuda isyan ettirdin ya sonunda ...
Artık yoksun Hakan!!

Daha önce bu blog'da yayınlanan bir yazı vardı Hakan Şükür'le ilgili, onun arkasına ortasına yanına eklenecek o kadar çok şey vardı ki kafamda. Neyse dedim uzatmayalım suküt altındır çoğu zaman. Lakin dün ilk kez izlediğim Hakan'lı Stadyum o yazıya ek dışında başka şeyler yazmaya itti beni.
Rakamlar yalan söylemez, Türkiye Liglerinin en golcü futbolcusu Hakan mıdır? Hakan dır. Senelerce GS a Milli Takım' a hizmet vermişmidir ? vermiştir! Tamam da, Artık yoksun Hakan!
Öyle ya da böyle yorumculuğa başladın. Allah bereket versin iyi de paraya başladın. Rica ediyorum senden pozisyon-futbolcu v.s yorum yaparken kendini katma. "Ben olsaydım" la başlayan cümleler kurma. Sen oynarken neler yaptığını hepimiz çok iyi biliyoruz zaten. Bize anlatma!
Ayrılıklarda suçlu olan sevgili gibi Kulüp hakkında konuşup durma. Yorum beklerken senin hikayelerini dinliyoruz Hakan, hepsi de varsayımlar üzerine ki senin kabiliyetinin ne olduğunu bilen bizlere öğretmeye çalışıyorsun yeniden kendini. Bir de NTV de Rıdvan'dan aşağı paraya çalışmam demişsin ve çalışamıyorsun da zaten. Hiç mi dinlemedin Rıdvan'ı Hakan! Madem anlattığın gibi daha indirir, kaldırır, oynar, asist yapar topu ağlara bırakırdın; niye futbolu bıraktın, Katar'a gitseydin ya Hakan! Ne suçumuz var da seni dinliyoruz hala? Ne kebabın, ne seccaden ne de loser karakterin hiç biri silinmedi aklımızdan. Niye daha kötülerini ekliyor konuştukça batıyorsun Hakan ?!

Hiç yorum yok: