4 Ocak 2009 Pazar

Potanın Aslanları

Basketten çok anlamam; doğruya doğru...zaten klişe başlığa bakarak da bunu görebilirsiniz.Nedense beni çok çekmemiştir.Sürekli atlayıp zıplayan oyuncular ve bitmek bilmeyen 2 dakikalar.Öyle ki bakıyosun maçın bitimine 02:00 yazıyor.Ama maç 15 dakika sonra bitiyor..Kardeşim maçın bitimine 2 dak.varsa 3dk sonra biter ,4 dk olur hadi bilemedin 5 dk.olur.Ama 15 dk. bitmez dimi güzel abicim.Yani baskette bunu ciddi eksiklik görüyorum,yetkililer el atmalı....Malum futbolsuzluğun FA Cup'lar haricinde kafama vurduğu şu güzel yağmurlu günlerde kendime heyecan arayıp Galatasaray-Fenerbahçe basket maçına bakmayı görev edindim.Takipçisi olmadığım için takım performanslarını bilmesem de sorduklarım fener rahat kazanır diyordu.Renk aşkına bu duruma daha gıcık olup maça 2 saat kala futbol maçı gibi heyecanlanmaya başlamıştım.Malum ,derby...hiç de belli olmazdı sonuç. Nitekim öyle de oldu.Galatasaray maçın ilk periyodundan sonuna kadar fenere hiç öne geçme şansı tanımadan eze eze 78-62 yendi.Bir ara pota altında sıkıntı yaşadık fark 4 sayıya kadar indi ama o kadardı.Aslanlar harika oynadı.Seyirci devdi...Bu arada şu pota altında beleş bekleyen üstüne smaç atan oyunculara karşı ofsayt taktiğide baskete yarayabilir tavsiye ederim:) Yine de yılda 2 basket maçı yeter bana şimdilik...

ps:bu arada tek vizyonu Galatasaray ile uğraşmak olan ,tarihin en kötü spor müdürü ibrahim seten'in kulakları çınlasın; http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=Favori_Fener_216427_5&tarih=03.01.2009&Newsid=216427&Categoryid=5

Hiç yorum yok: