5 Ocak 2009 Pazartesi

Sona doğru adım adım

2001 Mayısıydı...Ankaragücü maçı bizim için çok önemliydi ve mutlak kazanmamız gerekiyordu.Kazanırsak 5 sene üstüste şampiyon olacaktık...O gün tribünden sadece benim değil arkadaşlarımın da gördüğü ilginç bir durum vardı...emre ve okan deli danalar gibi koşturup rakibe kasdi tekmeler atıyor,pozisyonları eziyor harcıyordu...Daha dün gibi gözümün önündeydi maç...Nitekim okan hiç olmayacak bir pozisyonda emreyle rakibe çift girdi ve oyundan atıldı...Hem mağlup durumdaydık hemde 10 kişiydik...2-1 yenilmiş şampiyonluğu o maç vermiştik...O olaydan sonra emre ve okan akabinde açıkça Galatasaray'ı satarak defolup gittiler...Ve sonunda layıklarını buldular...Ceplerine sadece "haksız kazanç"dan (oynamayarak-emek vermeyerek) elde ettikleri paralar girdi...Okan'ın zaten kapasitesi sınırlıydı...Anında geri döndü...Emre kapasitesi olsa da art niyetli ve saygısız bir futbolcuydu....Bugün Vatan gazetesinde bir yazı okudum emre ile ilgili...Öncelikle şaşırdım çünkü vatan 3 gündür fenerin üstüne çok gidiyor...Muhtemelen Aziz Yıldırım suyun musluğunu kesince ibrahim sinirlenmiş bu işe...Ancak bugünkü yazı A'dan Z'ye doğru...emre'nin Avrupa macerasının aslında bir hiç olduğu tamamiyle balon olduğunu gösteren enteresan bir yazı...İstatistiklerle dolu....Ortega 2002'de Fenerbahçe'ye geldiğinde ne kadar üzüldüysem,emre'yi aldıklarında bir o kadar sevindim....Bomboş, müzmin sakat bir bidona yıllık 3.5 mio eu...inanılacak gibi değil...ama insan sormadan da edemiyor....acaba emre gibi futbol hayatı yakında bitecek başarısız bir futbolcuya o paranın verilmesi için başkalarımı devreye girdi? Yazıda belirtilen "arkası sağlam" cümlesi aslında ne anlama geliyor?

Hiç yorum yok: