21 Kasım 2008 Cuma

Balans ayarı yapılır


Şadan Kalkavan ile Atkinson röportajı...

Siz 1995 yılında İngiltere'den Dalian Atkinson ile Elvir Boliç'i transfer etmiştiniz. O iki golcüyü Güiza'yla kıyaslarsanız nasıl bir sonuç çıkarırsınız?
Boliç'i iki milyon 900 bin dolara aldık Gaziantepspor'dan. Atkinson'u ise Aston Villa'dan 500 bin dolara getirmiştik. Atkinson Galatasaray maçında hat trick yapmıştı. İkisinin golleriyle şampiyon olmuştuk.
Atkinson çok renkli bir kişilikti. Onu nasıl disiplin altında tutmuştunuz?
Atkinson'u transfer ettik. Havaalanına karşılamaya gidiyoruz. Ben öndeyim Ali Şen arkada. Ali o zaman başkan, ben de futbol şube sorumlusuyum. Yolda bana Atkinson'un arıza, psikopat ve alemci bir tip olduğunu, onu biraz korkutmamız gerektiğini aksi takdirde başımıza bela olacağını anlattı. "Şadan sen tabancayı göster de adam korksun" dedi. "Ali saçmalama ben tabanca falan göstermem kimseye" dedim. Neyse uçak indi. Atkinson geldi. Benim arabaya bindik. Ali ile Atkinson konuşmaya başladılar. ingilizce konuşuyorlar. Ben de çat pat eşlik ediyorum. Bir süre sonra anladım ki Ali, Atkinson'a "Bak bu adam mafyadır, adamı öldürür" diyormuş beni göstererek. Atkinson panikle bana bakıp, "Ooo mafya mafya" demeye başladı. "Ne mafyası lan, ben mafya falan değilim" dedim. O arada koltuğun ortasındaki dirsekliğe bir baktı ki silah var. Tabancayı görünce korkudan bembeyaz oldu.

1 yorum:

Onur Arda dedi ki...

dunyadaki en zor ve gercek management budur iste "Talent management"...
Bunu yapamayan takimlar ve sirketler batar...