17 Kasım 2008 Pazartesi

Farka Saygı

Efendim ben Galatasaray'lıyım ,fenerli olan çok arkadaşım var bir o kadar da Beşiktaşlı olan var hatta Antalya'lı, Kocaeli'li ,Ankaragüçlü,Kaflaflı olan var sonra Boca'lı olan var ,bayaa bir Liverpool'lu,Milwall'lu olan var ,River'lısı da mevcut ..."Farklıyız çünkü Xsporluyuz" durumu bir yerde.
Efe Işıldaksoy sıkı Galatasaray'lı bir dostum hatta kardeşi Mert eski sporcularımızdan.Efe duyarlı çocuk benim gibi kütük değil.Bir ara sohbet ederken "Farka Saygı" usta dedi...Ne ki o dedim. Sergi dedi..."Nasıl ki doğa kendinden farklı olanlara kucak açıyor o kaotik mevzuudan aslında uyum doğuyor insanlarda buna uyabilir " kafası bu sergi.
13-21 Aralık 2008 tarihleri arasında Taksim metrosunda yürürken biraz daha dikkatli bakın bir noluyor ...genel olarak noluyor ?
http://www.trendshowserbestbolge.com/

Hiç yorum yok: