18 Kasım 2008 Salı

Ken Block Gymkhana Practice


SUBARU IMPREZA KEN BLOCK
Yükleyen nismeo

Motor sporlarından hoşlanmam ,anlamam da...Arabayı orta şeritte kullanırım ,hızı sevmem,sinyalimi verir, trafik kurallarına,işaret ve işaretçilerine maksimumum uymaya özen gösteririm.Futbolun dışına çok taşmak istemiyorum ama neticede abi kullanmış makinayı,kullanmakla kalmamış şımardıkça şımarmış... Kaan saolsun gönderdi bende paylaşayım dedim ama sormadan da edemedim...bunu cadde de yapanlara "apaçi" demiyomuyduk biz be abi ? :)
http://listen.grooveshark.com/song/Kickstart_My_Heart/12506185

ps1:videodan ziyade şarkı cuk oturdu...birlikte izlenmesi vaciptir.
ps2:şarkıyla izleyince düşündüm...kickstar dinlenirken limit aşılabilir.hafifletici sebep...
ps3:ota boka şarkı bulacam diye blogu pazar keyfi kafasına soktum...tamam söz bundan sonraki 5 post komple futbol...

Hiç yorum yok: