22 Kasım 2008 Cumartesi

Danny Dire

Facebook'da gördüm "usta selam, hastasıyız, üstelik Danny Dyer ile dev eğlenmişin" gibisinden bir mesaj attım (neden böyle gaza geldiysem)...Muhtemelen Dyer hıyarına çok gıcık olduğum bide kfy montu giymesine daha bi kıl kaptığım içindir.Aslında bunu konu yapmıştım geçtiğimiz haftalarda.... Triplerden triplere koşan Dyer'ın The real football factories international'ını mutlaka bu linkten http://www.dailymotion.com/video/x6a35i_the-real-football-factories-balkans_sport seyredin.Rahmetli ,abimiz Alpaslan Dikmen ile de bir röpartaj yapmıştı ama Taksim McDonalds önündeki küçük emrah tribi ve bize hafif laf geçirmesi beni irite etmişti.(Yapılanı kesinlikle savunmuyorum ama seyredin pozları göreceksiniz)...Tripleri,yolda yürümesi,top boy tarz ingiliz aksanı vs büyük saçmalıktı.
Bunun üzerine Danny Dire ile tanışıp bir de onla dalga geçen the Wheel Football Factowies'i seyredince büyük eğlendim.Danny Dire "Virgin Medya" bünyesinde bu programı yapıyor...Kendisiyle ilgili aktiviteleri sıralarken;"harbi delikanlı kafadaki çocuklarla buluşmak ve saçmalayarak yürümek" olduğunu belirtiyor...Kesinlikle aşağıdaki linklere tıklayarak the Wheel F.F seyredin ne demek istediğini anlayacaksınız....Cumartesinize daha bir neşe katın...
(Şu abimizi İstanbula çağırıp belgeselin burdaki ayağına devammı etsek acaba :)

Hiç yorum yok: